środa, 21 maja 2014

Witamy lato !

"Miki usiądź na chwileczke, Kochanie zobacz co tutaj mama ma..."
Oooo usiadł.. zajął się czymś.. zamykam oczy, na 10sek, otwieram "Boże Mikołaj co Ty robisz!"
Gdyby potrafił to pewnie odpowiedziałby "Bawię się w zakopywanie mojej buteleczki od soczku"
Kolene minuty na otrzepywaniu rączek, butelek z pisasku.. po chwili wysypane paluszki dookoła.. wstajemy.. idziemy.. tup tup tup malutki biegnie do morza..."oj nie kochanie nie pora na kąpciu kąpciu", zawracamy.. maluch zły, ale po chwili widzi tatę.. biegusiem po buziaka!

Nie mogłam się doczekać tego lata.. w tamtym roku przygotowywałam się do porodu, a dzisiaj biegam z małym Skarbem :) jeszcze za rączki, ale jestem cierpliwa :) doczekam się i pierwszych kroczków.

Krótka fotorelacja :)













*Za 2 tygodnie świętujemy roczek Mikula.. no i przyjedzie ciocia z babcią.. a jak ciocia to wiadomo.. duuużo zdjęć ! :)

6 komentarzy:

  1. Długo nie pisałaś, ale fajnie, że znów zaczęłaś :) Oj tak.. z naszymi maluchami to trzeba mieć tysiące chusteczek, śliniaków itd... i oczy dookoła głowy:P choć powiem Ci dla pocieszenia, że teraz jak Emil będzie miał te dwa lata to mogę te oczy na 10 s zamknąć :P także nie jest źle :) im starsze te nasze dzieci tym szybciej chce się mieć znów takie malutkie :) super zdjęcia, super pogoda przede wszystkim :) aż człowiek inaczej funkcjonuje :) pozdrowienia dla Was i udanych urodzinek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne tak bedzie ze jak bedzie potrafil zajac sie sobie, mowic, wysiakac nosek i skorzystac z toalety 'tzw dziecko odchowane' to zatesknie za takim malym :D dziekujemy i pozdrawiamy :)

      Usuń
  2. Ja też czekałam z niecierpliwością na kolejny Twój wpis :) Zdjęcia cudne... Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę, że mieszkacie nad morzem. Osobiście mam wielką nadzieję, że kiedyś tam wrócę!! <3
    A opisane sytuacje.. Hehe, dobrze znam!! Marzyłam sobie, że jak będzie lato, będę spędzać czas z synkiem.. Mamusia - opalanko, synuś - zabawa... Oczywiście wszystko spokojnie, grzecznie, żeby mama miała czas złapać kilka promyków słońca. No i tak... Marzyłam i na tym stanęło :P hehe, Adaś też wchodzi w każdy mały kącik, ma ochotę zjadać niedojrzałe czereśnie, grzebać w błocie itd.. Ale racja, jednak im dziecko starsze to znacznie więcej rozumie :) czasem można na 10s zamnkąć oczy :)
    No, a roczek chyba Ci szybko zleciał? sama nie wierzę, że to już. Świętujcie! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola mieszkanie nad morzem ma swoje minusy.. jak juz wszedzie pisze.. gdyby krosno bylo wyzej lub baltyk nizej :) hehe ale jaka najbardziej zycze powrotu i chyba o Gdansk chodzi :) a roczek myslalam ze mi sie ciagnal ale teraz widze ze zlecialo i to bardzo szybko :) Buziaki

      Usuń
  3. Moji Kochani! <3
    Zdjęcia mega, juz nie mogę się doczekać aż do was dołączę! i razem posiedzimy w tym cudownym miejscu <3
    Nono a zdjęć będzie masa napewno :D będziemy mieć wspólne dłuugie lato! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rano morze a wieczorem praca :D zebys nam tylko nie uciekla :* czekamy z mikulandiem z niecierpliwością :***

      Usuń