poniedziałek, 9 czerwca 2014

Spacer pełen uśmiechu :)

Spacer pełen uśmiechu :) czekaliśmy z Mikusiem na niego cały dzień :)
W południe mega upały więc starałam się nie wychodzić z maluchem na podwórko, ale gdy tylko wróciła ciocia z tatą z pracy, odrazu zagoniłam ich na spacerek :)
Najlepsze miejsce na tego typu wyjście to oczywiście park (nigdy nie obeszłam jeszcze całego koszalińskiego) .. miejsce spokojne, ze stawem i fontannami, kilkoma placami zabaw i przdewszystkim z mnóstwem zieleni ! Ciocia aparat w rekę,my z tatą- Mikusia, a Mikuś rowerek  :)















6 komentarzy:

  1. takie wieczory lubię bardzo :D a zdjęcia wyszły mega :D :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ciocia robi to zawsze wychodzą mega :D

      Usuń
    2. no właśnie :D super zdjęcia tylko żeby większe były to jeszcze lepszy efekt bo na prawdę super :) Buziaki dla Was :*

      Usuń
    3. przy dodaniu same mi się pomniejszają i nie obczaiłam jeszcze jak to zmienić ;) Buziaki :*

      Usuń
  2. Jesteście super rodzinka ;) cudne zdjecia. Uwielbiam takie w potrojonym wydaniu :) wykorzystujcie ciociulke jak najwiecej! Niech Wam pstryka :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :) w południe faktycznie jest strrraaasznie gorąco, ale wieczorkiem spacery wskazane!:)

    zapraszam do mnie /xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń